每日都同菲比影d相,都已經一年有多啦!
依年幾裏面只有幾日係唔記得/唔得閒同菲比影相,
都估唔到自己可以堅持咁耐...

有時連續幾日都係影到同一個樣,
都有諗過放棄,自己鐘意幾時影就幾時影啦!

但睇翻d相,雖然好似同一個樣,但都會有d唔同表情o既!

佢鐘意笑時就會影多d...

成個無牙婆咁咪影少d囉!

由幾張到幾十張甚至幾百張都有...

宜家相簿裏面大部份都係菲比o既相啦!
依年幾裏面只有幾日係唔記得/唔得閒同菲比影相,
都估唔到自己可以堅持咁耐...

有時連續幾日都係影到同一個樣,
都有諗過放棄,自己鐘意幾時影就幾時影啦!

但睇翻d相,雖然好似同一個樣,但都會有d唔同表情o既!

佢鐘意笑時就會影多d...

成個無牙婆咁咪影少d囉!

由幾張到幾十張甚至幾百張都有...



































































































