二零一一年因為菲比太細,所以無得同媽媽一齊去睇日出,
今年,難得有人陪媽媽睇日出,於是帶埋菲比一齊去睇日出啦!
媽媽三十一號晚去咗旺角食飯,然後睇十二點半,
之後返到大埔又食下o野,到屋企都成四點啦!
執下o野,同菲比出門口已經四點半,坐的士入去,
一去到提霸已經好多人,又好多垃圾,
點解d人咁無公德心o架!食完o野d垃圾又唔掉去垃圾筒,
搞到一地都係垃圾...

好彩我o地都搵到地方落腳,
舊年好凍,凍到我成個人都振晒,
所以今年有備而來,連瞓袋都帶埋...

今年個日出會係大約七點出現,根據舊年經驗,
通常都會遲,要到七點三先出現...

同菲比影咗好多自拍...

其實依日個提霸好多蚊滋仔,
係好多好多,個袋放係到唔毓,一陣就可以舖滿蚊滋仔...
一度想放棄,但又差不多日出啦!
最後都係等多陣...

等咗好耐天都光晒,個太陽仲未捨得出來...

菲比,妳唔好表演跳淡水湖呀!
帶錯咗頸繩,條項繩太大條,成日都甩繩...

後來發現咁樣係件衫到穿出黎,
條頸繩無咁容易甩...

又自拍...

菲比﹕到底我o地係到等咩呢?

見無o野做,就同菲比玩下指令啦!

都幾合作...

唔知係唔係肚仔餓,比平時仲聽話...


表姐同佢影相...

你影人時人影你...


太陽終於都出黎啦!

邊個攞相機o架!又唔影埋個太陽...

d自拍相好滿意丫...

都幾多人睇日出,有好多人因為太多蚊滋,
所以走咗啦!







依張似樣d,起碼影埋個太陽...











其實拋咗菲比好多似,
不過攞相機的人兄影相投術實在太好啦!
有埋連拍,都可以成日影唔到被拋高咗o既菲比...

係時候要走啦!落到去仲要同菲比清理毛裏面o既蚊滋...

想菲比企係到影張相都唔得,因為佢唔肯...

停低清理下身上o既蚊滋,發現條褲又有血痕...

菲比隻腳仔又流血啦!不過唔係平時經常流血o既位置...

我件樓,我條褲都有好多血蹟,用濕紙巾抹下,
都仲有咁多血...

一場黎到,飲埋茶先走啦!

走時發現一班跑車發燒友係到,
依駕聽聞係今日全場最貴o既跑車,
要二仟幾萬...

依班係影相發燒友,好似追明星咁追埋出馬路...

依兩駕車最多人影


...╔═══ ೋღ❤ღೋ ═══╗
回覆刪除ೋ新年快樂&幸福滿滿♡ೋ
...╚═══ ೋღ❤ღೋ ═══╝
♫★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★♫
[烈女菲比01/02/2012 23:03:24]新年快樂!
真係好幸福, 可以同摰愛一齊睇日出~
回覆刪除[烈女菲比01/02/2012 23:03:53]係呀!所以無論幾趕都要返屋企接埋菲比一齊去...
好正呀! 菲比見到你又流血好心痛呀, 依排唔好出咁多街街住喇, 休息下先啦, 知冇!
回覆刪除[烈女菲比01/04/2012 19:50:31]係呀!菲比第二日去沙頭角又流血,所以佢今個星期禁足呀!到星期日先去返學...