2012年1月16日 星期一

轉糧




見菲比宜家都肯食翻乾糧,

想同佢轉隻好啲o既乾糧,拎咗好多試食包返o黎!

一放落糧兜唔撈魚油就即刻食食食的,

肯定唔可以要,因為應該果隻糧係好好味(太有味),

菲比都試咗幾種糧,最後揀咗



依隻牌子啦!菲比以前都食過,係深海魚味,

依隻係六魚味,老闆娘話依隻食咗可以keep得d毛色靚d,

所以買比菲比試下,拎咗試食包,菲比都肯食...


但買咗成包返o黎佢又唔多肯食,

仲要係同之前o既糧溝埋食...



五分鐘後都仲未肯食,仲係到伸懶腰添...


打埋喊路添...



聞下聞下,得閒擔一粒出o黎食下...


菲比,sorry喔!今次媽媽係唔會就範的,十五分鐘未完食就收,

今時今日你只可選擇食同唔食...

3 則留言:

  1. 我都剛剛轉左呢隻糧俾佢地呀!!!
    [Coca-Cola回覆01/26/2012 17:31:07]我都係剛剛轉, 所以都未知好5好, 但pet shop個人就講到好好咁, 我都有上網check過, 口碑都5差架, 仲話好多外國醫生都有推薦食哩隻糧, 所以我都試試 ^.^
    [烈女菲比01/25/2012 14:49:19]好唔好呀!菲比仲未開始食,因為之前果包糧仲有好多,我淨係溝試食包比佢咋!睇唔到好唔好...

    回覆刪除
  2. 我遲d都諗住轉糧,遲下去寵物展果陣買下試試先
    [烈女菲比01/27/2012 00:15:33]你諗住轉咩糧呀!

    回覆刪除
  3. 依隻牌子聽聞係幾好的, 可怕三水仔都係唔肯食!
    [烈女菲比02/04/2012 01:17:07]宜家菲比無得選擇肯定唔肯食,只可以選擇食同唔食...依隻牌子應該唔錯o架!菲比以前都食過等二種味,不過就成包糧加埋都唔知有無食咗十粒...

    回覆刪除