之前淘咗d滑板,等菲比都試下玩滑板,
可惜菲比對我未完全信任,唔敢玩滑板...
依隻細膽狗,都係要等佢慢慢自己鐘意,
迫都迫唔黎,況且我都唔會迫佢,玩到當識多樣o野!
玩唔到佢又唔會唔見咗d肉o既!
都係順其自然啦!

依四塊滑板都唔係菲比o既!

第一日拎d滑板返黎,一塊佢唔肯企上去,
四塊先免強肯企上去,仲要我用腳頂住四塊滑板,
等d滑板唔會毓...

每日都放d食物係滑板到,等佢無咁驚塊滑板先...

佢通常都好快就發現滑板有食物...

塊滑板好易毓,都係放埋牆邊試...
菲比坐係到等食物...

之前有帶頸繩,拉條頸繩佢一路跟住舊食物行,
起初都唔肯,後來試多幾次佢就可以,
但一上到滑板佢就唔肯食,又唔敢毓,
之後就一跳跳落地...

依次無戴頸繩,佢最多都係兩隻前腳企上滑板,
我用腳固定塊滑板,再用手推佢pat pat﹐
雖然上到滑板,但又係唔食又唔毓...

影咗兩張相連狗都唔見埋...

走咗入房唔肯出黎添...

好彩佢之後都仲肯食滑板上面o既食物,
都係唔好太心急,等佢自己肯上先上啦!
我覺得菲比已經好叻, 肯企上個滑板到
回覆刪除[烈女菲比05/27/2012 21:17:59]佢驚到個樣都唔同咗