一月最後幾日揀咗啲相出黎,
但又唔知打咩標題好,
所以求其打包一月尾啦!

每次出門口菲比都會咁樣望住我

27號又係探訪兼上堂,
同上次差不多,唔寫啦!
呢張相影到媽媽織o既溫暖牌

菲比永遠都守係臭B附近,
佢知道比臭B爸媽見到實會鬧佢...

菲比﹕我都係想附住臭B之麻

臭B﹕其實我都好鐘意同菲比玩,
不過我爸媽唔比我掂菲比...

臭B﹕我要抱抱,唔要玩具

菲比﹕謝謝神秘人禮物


新年就快到,要買賀年服

呢件衫見到就好鐘意,但要$180好貴,
諗住淘下睇有無平啲先,點知睇緊床墊時,
叔叔經過見到,就話幫我比錢,
我唔話唔使,未揀到,點知叔叔放低二佰等我自己慢慢揀,
諗住攞翻,第二日見到叔叔時比翻佢,
點知個姐姐一手拎起二佰蚊放入收銀機,
迫住要買嘢啦!

所以就買咗呢件衫,
但返屋企淘寶見到50人仔,
買貴咗咁多...

加埋呢張床墊,我比咗一佰蚊


呢兩件舊年買的...
但又唔知打咩標題好,
所以求其打包一月尾啦!

每次出門口菲比都會咁樣望住我

27號又係探訪兼上堂,
同上次差不多,唔寫啦!
呢張相影到媽媽織o既溫暖牌

菲比永遠都守係臭B附近,
佢知道比臭B爸媽見到實會鬧佢...

菲比﹕我都係想附住臭B之麻

臭B﹕其實我都好鐘意同菲比玩,
不過我爸媽唔比我掂菲比...

臭B﹕我要抱抱,唔要玩具

菲比﹕謝謝神秘人禮物


新年就快到,要買賀年服

呢件衫見到就好鐘意,但要$180好貴,
諗住淘下睇有無平啲先,點知睇緊床墊時,
叔叔經過見到,就話幫我比錢,
我唔話唔使,未揀到,點知叔叔放低二佰等我自己慢慢揀,
諗住攞翻,第二日見到叔叔時比翻佢,
點知個姐姐一手拎起二佰蚊放入收銀機,
迫住要買嘢啦!

所以就買咗呢件衫,
但返屋企淘寶見到50人仔,
買貴咗咁多...

加埋呢張床墊,我比咗一佰蚊


呢兩件舊年買的...
Wow 菲比真係好多好多靚衫呀!
回覆刪除[烈女菲比03/09/2013 20:45:07]菲比有個傻媽媽!見到就買