以前織過幾次裙仔,
好多時都係著一次就唔啱,
第一條織比堂妹o既裙仔,佢只著過一次影相就唔啱啦!
所以宜家都唔會跟足書織,每次都織長幾cm,
但有時織長咗都係著一兩就唔啱!
今次貪心啲,織長啲,點知就織得太長,
起碼要年尾先著到啦!

臭B﹕我唔見咗隻腳

大件到成張枱布咁



比翻隻腳我

睇黎要年尾先啱著,仲可以著埋下年年尾添

但其實呢個係2-3歲碼,
我仲要比書教織長成5CM,
唔知可唔可以著到4歲呢?哈哈哈!

臭B﹕唔係掛,要我著四年呢條裙...

咁仲會唔會織第二條比我o架!

同款但織長袖比契女,
因為懶得織外套...
好多時都係著一次就唔啱,
第一條織比堂妹o既裙仔,佢只著過一次影相就唔啱啦!
所以宜家都唔會跟足書織,每次都織長幾cm,
但有時織長咗都係著一兩就唔啱!
今次貪心啲,織長啲,點知就織得太長,
起碼要年尾先著到啦!

臭B﹕我唔見咗隻腳

大件到成張枱布咁



比翻隻腳我

睇黎要年尾先啱著,仲可以著埋下年年尾添

但其實呢個係2-3歲碼,
我仲要比書教織長成5CM,
唔知可唔可以著到4歲呢?哈哈哈!

臭B﹕唔係掛,要我著四年呢條裙...

咁仲會唔會織第二條比我o架!

同款但織長袖比契女,
因為懶得織外套...
好似玩具BB 呀
回覆刪除[烈女菲比03/08/2013 12:46:20]無錯,佢係我o既玩具寶寶
Wow 條裙超靚呀!臭B cute到暈!
回覆刪除[烈女菲比03/09/2013 20:44:16]Thx...乖媽!
真係好似公仔呀
回覆刪除[烈女菲比03/09/2013 20:44:08]想唔想攬下佢呢?