2013年2月3日 星期日

臭B半歲啦

本來應該1號慶祝的,不過臭B媽媽要返大陸兩日,

所以我哋3號先同臭B慶祝半歲生日,

半歲大o既臭B仲未識轉身,

應該係因為比姐姐果得佢係床仔太多,

無機會轉身...



早上飲茶時臭B爸爸買咗呢排朱古力,

真係兒時玩意呢?




菲比﹕飲茶又無我份



宜家美心啲包裝咁靚o既!



臭B﹕慶祝咩呢?我都無份食...



其實呢個蛋糕唔太甜,我覺得都OK,

但有種色就好藥水味,

所以都應該無下次LU


菲比﹕都無我份,我瞓先啦!

1 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2013年3月8日 晚上10:47

    爺爺好趣緻
    [烈女菲比03/09/2013 20:43:06]佢無端端戴咗臭B頂帽話要同佢一齊影相

    回覆刪除