同契仔行花市,見到細個時玩o既蛇仔,
得翻3條,而且仲係$2一條,
諗住買晒佢,點知攞緊錢時有個女人比咗$2就攞咗一條走,
我同佢講我3條要晒佢都唔理,
算數!反正我仲2條...

本來想睇下臭B見到兩條蛇仔會有咩反應,
點知返到屋企佢又瞓咗覺覺豬﹐
所以比菲比玩先啦!

菲比﹕原來呢兩條就係蛇,
點解一啲都唔恐佈o既!

睇黎菲比一啲都唔驚喎!

第二朝到睇臭B有咩反應喇!

得嗰半歲人仔,都唔知咩叫蛇,
見到嘢就想捉黎玩...

仲玩得好開心添

臭B﹕今年係蛇年,應該唔好食蛇喎!
但我好肚餓,唔客氣喇!

菲比最近好似好咗啲,多咗人摸到佢,
而且佢會主動跳上黎我哋屋企o既人身上,
如果係佢自己跳上去,就點摸都無問題!
影完張相先發現原來臭B都有望鏡頭...
得翻3條,而且仲係$2一條,
諗住買晒佢,點知攞緊錢時有個女人比咗$2就攞咗一條走,
我同佢講我3條要晒佢都唔理,
算數!反正我仲2條...

本來想睇下臭B見到兩條蛇仔會有咩反應,
點知返到屋企佢又瞓咗覺覺豬﹐
所以比菲比玩先啦!

菲比﹕原來呢兩條就係蛇,
點解一啲都唔恐佈o既!

睇黎菲比一啲都唔驚喎!

第二朝到睇臭B有咩反應喇!

得嗰半歲人仔,都唔知咩叫蛇,
見到嘢就想捉黎玩...

仲玩得好開心添

臭B﹕今年係蛇年,應該唔好食蛇喎!
但我好肚餓,唔客氣喇!

菲比最近好似好咗啲,多咗人摸到佢,
而且佢會主動跳上黎我哋屋企o既人身上,
如果係佢自己跳上去,就點摸都無問題!
影完張相先發現原來臭B都有望鏡頭...
臭B食蛇
回覆刪除[烈女菲比03/09/2013 20:39:53]佢話蛇蛇唔食得,好硬