哈哈!我未結婚,其實都無咩準備,
只準備好心情逗利是...

自己就無咩買到賀年服,
但菲比就越買越多

爸爸封利是,所以幫下佢手,
封完後捉住臭B黎影相,
想睇下佢會攞邊封,
對於半歲大o既BB,應該唔識咩叫利是,
只係想睇下佢會攞邊封啫!

臭B﹕我要爺爺手上嗰D...

好開心喎!但佢一封都無攞過!

到菲比啦!
菲比話,媽媽幫我揀封最大封,我要買零食...

菲比呢晚攬住細佬瞓覺,好可愛...
只準備好心情逗利是...

自己就無咩買到賀年服,
但菲比就越買越多

爸爸封利是,所以幫下佢手,
封完後捉住臭B黎影相,
想睇下佢會攞邊封,
對於半歲大o既BB,應該唔識咩叫利是,
只係想睇下佢會攞邊封啫!

臭B﹕我要爺爺手上嗰D...

好開心喎!但佢一封都無攞過!

到菲比啦!
菲比話,媽媽幫我揀封最大封,我要買零食...

菲比呢晚攬住細佬瞓覺,好可愛...
臭B望住利是雙眼發哂光
回覆刪除[烈女菲比03/09/2013 20:38:53]嘻嘻!但佢都唔知咩黎