年廿九啦!就黎又新o既一年啦!

買咗幾盒狗狗賀年全盒,
同菲比影翻張相先...

個傻妹食緊意粉都走埋黎話要影埋一份...

菲比團年晚餐,蝦蝦加濕糧

好似唔係好夠食,唔使一陣就食晒

臭B第一次玩彈彈椅

傻腰腰成日都話要玩,
唔係唔比你玩,雖然你唔係十分重,
但你坐落去,張彈彈椅應該玩完...

臭B,都係等我自己玩啦!


同菲比影下賀年相先...

祝大家蛇年行大運!豐衣足食!

又去咗行花市,淨係買咗呢兩個波,
仲有一盆花仔放媽咪神位,
今年花市無咩收獲...


我哋係咪好似樣呢?

菲比﹕媽媽買咗幾日o既床墊宜家先捨得比我瞓

食完食帶菲比去行咗轉花市,
係齋行...

翻黎見到件衫變成咁啦!
好彩件衫舊年著過,無咁肉赤...

買咗幾盒狗狗賀年全盒,
同菲比影翻張相先...

個傻妹食緊意粉都走埋黎話要影埋一份...

菲比團年晚餐,蝦蝦加濕糧

好似唔係好夠食,唔使一陣就食晒

臭B第一次玩彈彈椅

傻腰腰成日都話要玩,
唔係唔比你玩,雖然你唔係十分重,
但你坐落去,張彈彈椅應該玩完...

臭B,都係等我自己玩啦!


同菲比影下賀年相先...

祝大家蛇年行大運!豐衣足食!

又去咗行花市,淨係買咗呢兩個波,
仲有一盆花仔放媽咪神位,
今年花市無咩收獲...


我哋係咪好似樣呢?

菲比﹕媽媽買咗幾日o既床墊宜家先捨得比我瞓

食完食帶菲比去行咗轉花市,
係齋行...

翻黎見到件衫變成咁啦!
好彩件衫舊年著過,無咁肉赤...
新年加料有蝦食, 好正呀
回覆刪除[烈女菲比03/10/2013 15:31:25]菲比好鐘意食海鮮,買咗一磅比佢,食咗6-8餐,每餐2-3隻,淨係呢日先有四隻...