2013年2月10日 星期日

年初一

年初一啦!今年雖然無咗媽咪係度一齊過年,

氣氛當然唔會好,但始終都係過年,

唔理我哋自己家人都要顧下爺爺嫲嫲,

所以一樣有開年飯,不過今年o既開年飯再唔係媽咪煮啦!



阿嬸同嫲嫲煮o既開年飯!每年年初一第一餐都係食齋!



狗狗賀年全盒,菲比淨係食咗一隻角仔,其他都係媽媽同細佬食!



影下相相先



好難先捉晒三個坐定定,但三個都好唔合作



笑得好開心喎!



後來QQ加入,仲記得舊年我抱住三母女影相,

阿嫂放埋QQ落黎,媽媽即時跳前咬QQ,今年唔敢試啦!

都係企菲比隔離啦!



好合拍o既三母女



細佬芝麻仔

媽媽~~妹妹

換過件衫先落嫲嫲度食晚食,

一年就只有開年食同呢餐係嫲嫲屋企食...



食完飯兩個老人家抱住小蜜蜂,

諗住齊人,想影張四代同堂,

爸爸死都唔肯影,話點樣四代同堂,

我知佢諗起媽咪,但點都要影下相留念,

唔係好似媽咪咁,一張同臭B一齊影o既相都無...



食完飯返到黎,菲比好似好攰咁!


不過我都捉咗佢起身影相相

菲比﹕嘩!發逹啦!可以買好多零食!



大口仔﹕我前邊嗰啲係你媽媽o既!

你前邊嗰啲先係你o架!



爸爸今日打麻雀有收獲,比咗九龍仔,

菲比都有...




2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2013年3月9日 清晨6:17

    新年第一日, 收穫已經咁豐富
    [烈女菲比03/10/2013 15:30:12]

    回覆刪除
  2. Wow 大豐收!發達
    [烈女菲比03/10/2013 22:35:25]乖媽,呢度都唔夠三份一

    回覆刪除