2010年12月20日 星期一

大埔安建獸醫好?唔好?

二零一零年十二月二十日


今日想帶菲比去大埔安建打針


本來想帶佢去寶湖果間,


但上網睇依間幾好,


所以帶佢去啦!


一去到先登記,登記果位職員問我菲比幾大,


我話佢十一月七日出世,


佢就問係邊到買,我話我堂妹自家繁殖,


佢就問係唔係得一隻,


我話唔係仲有兩隻,


佢就話點解唔帶埋o黎,


我話佢o地自己主人會帶佢去打針...


佢又問我o黎做咩,我話打針...


之後就等見醫生...


入到去醫生話菲比太細,唔可以打針!


因為怕佢咁早打針之後第三針會無效,


跟住就同佢探熱同睇下d牙仔,


跟住就睇完,之後就收我$230,


我覺得好唔值囉,


因為我一早話咗比佢知我係帶菲比o黎打針的,


點解佢唔同我講菲比太細唔打得住,


你仲見唔見醫生...


佢完全無講到囉!到我帶菲比入去見醫生先講...


淨係同佢探熱同睇牙仔就收二佰幾,


真係好唔值喎...


其實我上網睇好多網友都係d狗仔四十四日大就帶去打針的,


點解安建唔同菲比打呢?


係唔係佢o地想我去多次,


比多次診金呢?


所以我決定帶菲比去元朗專一打針...


2 則留言:

  1. (Empty)
    [烈女菲比12/26/2010 18:47:00]遲來的聖誕快樂!新年進步!

    回覆刪除
  2. 一般而言, 打針是不用收診金的.
    所以最好在睇病前, 先問問價錢. 包括:診金, 打混合針, 瘋狗針等的價錢.
    因為一入去睇醫生, 就要支付診金的了.
     
    [烈女菲比03/26/2011 12:29:00]我都明白見醫生就要支付診金,我只是覺得佢o地有些少斯騙成份,因為我由一入診所門口就已表明是預防針,到登記時佢o地又問過菲比幾時出世,咁o既然佢o地知道菲比唔打得針住,點解唔同我講聲,佢o地可以問我﹕你隻狗未打得針住喎!咁你仲見唔見醫生檢查下呢?我都無咁嬲...

    回覆刪除