今日菲比收到佢細佬個主人送o既衫仔,
糖糖個主人真係客氣,
買咗幾件衫仔比菲比同芝麻,
我都只係係佢o地兩個禮拜大時買過一件比佢o地,
之後都淨係買比菲比...

依件唔知係買比芝麻仔定菲比,
佢話粉紅色的係菲比,所以我攞咗...

依件我之前都想買,不過無菲比個碼...

依件我都買咗比菲比,仲要係一樣碼,
糖糖主人叫我要粉藍色,唔使菲比兩件一樣,
我又唔想芝麻仔男仔要著粉紅色,
所以都要咗粉紅色。

返到屋企先知原來兩件唔同質地的。

依件係我見到好鐘意,但菲比實在太多衫啦!
所以買咗十四碼,等佢下年著,
仲可以同媽媽著母女裝添,
因為都買咗件紅色比妹妹。

依件係我要菲比契爺買比佢過年著的,
攞上手軟綿綿,好舒服,如果唔係有人比錢,
我一定唔會買依個碼,
因為只可以著一兩次就唔啱著!
而且都唔平o架!

菲比試狗帶,宜家都覺得對翼好細對,
不過又較到最短,仲有排可以放...
可能我鐘意對翼大d啦!

難得影得佢靚靚,當然要同大家分享啦!

菲比﹕我係大頭狗...
哇,, 好多靚衫
回覆刪除[烈女菲比01/25/2011 08:46:00]依到果d得一件係自己買的,其他都係人o地送,不過依到都只係冰山一角咋,菲比d衫多到日日換兼成個月唔洗衫都得...因為d衫仔實在太靚同得意,所以都忍唔到手,不過我每個碼都有買,都唔會太浪費的。
兔仔衫...好應節呀
回覆刪除[烈女菲比01/25/2011 21:00:00]哈哈!係喎!下年係兔年喎!就年初一同佢著先...