2011年1月3日 星期一

菲比打針

二零一一年一月二日


今日終於帶咗菲比去元朗打針啦!


元朗專一D醫生都幾好人丫!



菲比張針咭,遲D幫佢貼張相上去...



下一針係年初一,護士叫可以早D或遲D,


不過唔可以超過七日。



打完針後菲比好攰,護士話係正常反應...



佢成日都瞓,我一掂佢就叫,比佢嚇死。



路過資深,入去睇下,都有D戰利品,


狗(咩帶),佢個價錢係$68﹐但佢就話$78,


我話明明價錢係$68,咁佢睇完後都收$68...



依件$30,好平,本來想買件比芝麻仔,


但藍色無碼...



依件好鐘意呀!不過又係價錢打$68,佢話$78,


我話明明係$68,佢話依件係打錯,無得平!


但因為我真係好鐘意,所以都買咗,不過我覺得依間舖有D欺騙客人...


成日都亂講價錢,我諗我下次唔會去,我仲係果到買咗粒杜蟲藥...



仲係第二間舖頭買咗兩件玩具比佢...


沒有留言:

張貼留言