成日都話妹妹似阿be,
菲比似阿be,
到底阿be係邊個...
阿be係我係元朗用咗八仟八蚊買返來的迷你貴婦狗,
但係佢就一d都唔迷你囉!
買返來時皮膚好差,我搞唔掂,帶佢返去果間舖頭,
果個人就叫我留阿be係佢到,
等阿be皮膚好翻先接佢返屋企,咁好啦!就放阿be係果到啦!
其間都會去探阿be的,但就一次比一次大隻囉!
結果十日後接阿be的時候佢就比我放低佢時大咗成倍囉!
如果唔係阿be認得我,我就一定唔會要返佢囉!

之後阿be就不停咁大,大到間屋都唔夠空間比佢,
佢跑兩步就撞埋牆,雖然我每朝都會帶佢去落下行下,
但都唔夠活動,而且又因為佢成日同阿嫂嘈,
又攪到d關係好差,
所以最後都決定幫阿be搵個好主人,
起碼佢唔使再成日無端端比人打啦!

阿be去到新主人到都有繼續大,但新主人屋企地方好大,
所以對佢都好,可以成日跑來跑去,都唔怕撞親...
新主人又自己另外又有兩隻狗陪佢玩︳
佢又唔怕會悶親...雖然好唔捨得佢,
但諗到佢生活開心就放心啦!
我一路都好掛住佢o架!
所以我同菲比改名都好想改個be字尾的...

佢咁瞓可以超過半張床...

剪咗毛都咁大...

阿be同妹妹一樣,影相時對眼有時藍色,有時紅色的...
阿be,雖然我要將你送比人係我唔啱,
但都係為你好我先咁做的,
當時阿嫂又有隻狗係屋企,而佢又成日話阿be咬佢隻狗,
所以一路都唔鐘意阿be,咁有咩依毓都會搵阿be來打,
知道新主人對你好好,我都覺得自己決定無錯...
你肯定phoebe 唔會好似亞be 咁大隻? 到時一樣size 你點算呀??
回覆刪除[烈女菲比01/20/2011 21:09:00]Phoebe媽咪同爸爸都係玩具貴婦,我諗佢都唔會大得去邊,就算真係好似阿be咁大隻,我都唔會再將佢比人,因為宜家阿嫂佢o地搬走咗,所以唔會有無無端端打我d狗,又唔怕會因為狗狗成日同屋企人攪到面左左...
咁就好喇. 咁你現家仲有冇探亞be呀??
回覆刪除[烈女菲比01/21/2011 09:12:00]本來一年一次的,但上年因為夾唔啱時間,所以無去到,今年會補翻數...
你個阿嫂好衰呀, 佢自已養狗...都打狗! :(
回覆刪除[烈女菲比01/22/2011 10:01:00]佢淨係鐘意自己隻狗...
又真係幾大,不過唔要佢好慘架~
回覆刪除[烈女菲比01/22/2011 10:03:00]我都好唔捨得佢呀!不過知道佢係新主人到過得好好,我都放心晒...