2011年11月18日 星期五

突然大個女


唔知點解呢?

過咗一歲後就覺得菲比好似大個咗好多咁o既!



菲比,點解你個樣咁大個o既!



又唔肯笑喎!



有咩心事呀!



菲比依家唔再bb樣lu...



個M字頭又出現啦!



最近發現原來菲比同佢細細佬糖糖好似樣,

不過對眼就大d...



菲比﹕好o野我唔係執返o黎o既!


3 則留言:

  1. 有少女味左呀~菲比!HAHA
    [烈女菲比11/19/2011 22:06:17]哈哈!

    回覆刪除
  2. 我覺得奶昔一歲之後都好似冇咩點變到,同埋我一直都仲覺得佢好似仲係停留係bb仔既階段,好似冇大個咁
    [烈女菲比11/19/2011 22:58:08]我要同菲比剪個bb裝先得...

    回覆刪除
  3. 三水仔每次剪完頭髮就變番 bb樣, 耐左冇剪呢, 就成個阿伯咁 ^^
    [烈女菲比11/21/2011 14:41:28]哈哈!姐係菲比係時候要剪剪佢啦!

    回覆刪除