2011年11月30日 星期三

3碼衫


衰妹,衣幾日咁凍,依頭同佢著衫,果頭佢就除翻出o黎,

搞到我要搵翻d3碼衫比佢...



上次去朗朗度沖涼,見佢有d衫放係度,

所以睇下有無啱菲比著o既!又平平地o既!

等我買返去比菲比當睡衣...



摷咗好耐先摷到兩件又平又靚o既比菲比,

一件係上一編blog果件,

即買即著,老闆娘見菲比著得咁靚,日

就將最後一件三碼留翻比朗朗...



菲比呀菲比,點解妳越大影相越唔合作o架!



宜家好難揀相喔!張張唔係無望竟頭,

就係無o黎神氣...



影影下又表演除衫...



不過,3碼佢係除唔到o既...



點fing都無用o架!


菲比﹕點解除唔到o既...



本來想同佢o地影翻張情女裝的,

但兩個都唔合作,走o黎走去...



佢就係朗朗啦!



真係一張合照都影唔到...


最後就係我將佢o地兩個抱起,

雖然見唔到菲比果件,

但都總算係合照...



2 則留言:

  1. 哈哈, 似乎菲比真係唔愛著衫喎
    [烈女菲比12/05/2011 14:10:06]宜家菲比係屋企都要著十二碼衫,而出街我會同佢著十四碼...
    [三水媽回覆12/05/2011 12:44:23]在家我會比三水仔著件薄薄地尋身的 T 囉, 出街我最愛比佢穿 jacket, 即上次去彭福o個件, 好舒服
    [烈女菲比12/05/2011 12:39:56]但佢會鼻仔凍冰冰,唔著衫又會趁我瞓覺捐入被底...

    回覆刪除
  2. 係喎,宜家菲比影相真係吾係咁望鏡頭喎.係咪有食物引佢都吾望啊?
    [烈女菲比12/05/2011 20:31:18]係呀!佢會面向我,但對眼就成日都望去第二度...

    回覆刪除