以為訓犬班完咗,除咗等星期日的xx班收之外,
就無其他o野可以做啦!
估唔到佢o地仲會跟進菲比的情況,透過電話問下菲比最近點呀!
又會教埋d解決辦法,佢話其實狗狗應該要有個安心窩,
三面都有o野圍住,而菲比o既安心窩就係我張床...
所以尋晚執咗成晚,終於都執咗個安心窩比菲比啦!

一整完,菲比即時跳咗入去...

仲識得攞埋個公仔入去玩添...

加盞燈比佢,就唔使黑蚊蚊啦!

所以用個櫃仔同包片片(姐)住佢...

好耐都無影過菲比笑啦!

加多張床仔比佢,佢最鐘意~~咬依張床仔的...

見唔到對眼...

咁開心,睇o黎都好鐘意喎!

唔使一陣...
佢仲倫咗腰腰個袋放入去...
我買個好多個窩比三水仔 (有頂的), 佢都唔鍾意入去, 佢最愛都係訓梳化=..=
回覆刪除[烈女菲比11/21/2011 14:38:05]菲比一路都有瞓床仔的,只不過以前張床仔係我張床到,宜加都係,不過就加多個地方比佢,等佢我唔係屋企時多個選擇...
一整完個安心窩,菲比就笑得咁開心,一定係好安心啦.係呢,你地知吾知你地幾時先可以上堂啊?
回覆刪除[奶昔芝麻Miffy回覆11/21/2011 16:39:28]好野好野,可以見到菲比啦^_^
[烈女菲比11/21/2011 14:39:26]係囉!估唔到佢入到去就對住我笑,不過佢都唔係成日係入面瞓,第二晚先入去瞓咗個零鐘又出翻o黎...我o地二十七號上第一堂...
菲比好叻女, 自己瞓教~
回覆刪除[烈女菲比11/21/2011 14:40:37]佢唔會成晚自己瞓,只係我仲未瞓o既時候佢就會選擇係我張床上面o既床仔,或者去佢個安心窩到瞓...
你個兜兜係唔係買ga?因為我之前買過好多床都俾佢地咬爛晒,有頂個d佢地又唔入去,跳上個頂到壓住張床,最終都係咬爛埋@@所以想買d硬身既兜上面再加毛巾俾佢地,但搵整都搵唔到
回覆刪除[烈女菲比11/24/2011 02:35:12]唔係呀!個兜係個膠櫃o黎o架!原本個安心窩個位係放咗個兩格櫃的,咁我要整個安心窩比佢,唯有唔要個櫃,將個櫃筒留低比菲比做床仔,加佢最鐘意o既枕頭,就成為菲比個安心窩啦!