
菲比﹕笑下啦!

睇o黎菲比d毛太長啦!

老闆娘叫我遲d先去剪,咁就聖誕同新年都靚靚啦!

合到個口咁實做咩呀!

菲比﹕宜家咪笑囉!

快d比零食啦!好肚餓呀!

依d係唔係笑騎騎,放毒蛇呢?

話口未完,佢就開始除衫啦!

睇佢幾叻,好似真係知道點樣可以除衫咁...

佢已經除咗一隻手...

依件本身都太大...

所以好快就除到啦!

搵翻件年頭著過o既比菲比著先...

係件雖然細件,但都幾闊下...

又o黎笑騎騎...

除到反轉自己...

食糧有咁勤力就好啦!

菲比﹕點解除唔到o架!

菲比試一陣就會知道件衫除唔除到,
除唔到的佢就會無奈接受的...
菲比,你真係好可愛呀~
回覆刪除[烈女菲比12/05/2011 12:43:29]謝謝壽悠灰媽...
買大件 d 會唔會好 d 呀? 等佢舒服 d?
回覆刪除三水仔以前 bb 回家時, 又係天氣好凍, 我地買左件樽領冷衫比佢著, 佢竟然都可以除到出來架, 真係好勁!
[烈女菲比12/05/2011 12:42:09]大件d佢會一o野就除咗出o黎
菲比你真係好勁啊,二三下就可以自己除到件衫出黎.
回覆刪除[烈女菲比12/05/2011 20:38:57]所以宜家係屋企要將細件D的衫衫...