2011年12月25日 星期日

聖誕照上堂+聖誕Party

聖誕節難得師父同師兄師姐都肯陪我o地過,

咁當然會出席啦!



依個狗袋收咗幾日,原本係菲比的生日禮物,

但就遲咗個幾月,要到臨近聖誕先收到,

所以就當係菲比第一份聖誕禮物啦!

個狗袋好靚,個價錢都好靚,

好似手袋,所以我好鐘意丫!



因為要預備食物,放完工又同表姐同事去食宵夜,

搞到成兩點幾先返到屋企,

之後搞依樣搞果樣加梳洗完都成四點,

開始整木槺蛋糕(無影相添),點知整整下先發現無煉奶,

凍冰冰都要頂硬上去7仔睇下有無煉奶賣,無就要去惠康啦!

好彩7仔有得賣,返到屋企繼續整,搞掂晒預備整蛋糕之際又發現~~

未整餅底,唉!搞咩呀!唯有拿拿臨,整完放入冰櫃雪,

之後就整狗餅啦!

第一次整,我都唔知好唔好味,菲比好比面食咗兩塊...



卡通造型狗餅...



食物預備中...



分工合作...



有盤菜添...



上次寵物同樂日狗狗攞o既獎...



咁多獎杯,影翻張相先...



點知有家長聊菲比,菲比e晒牙,個個都話要影低佢e牙相,

我當然唔比大家影啦!哈哈!失禮晒,好彩個個都知菲比係惡狗。



開餐啦!



菲比條聖誕裙太大條啦!所以著咗媽媽織的溫暖牌,

開party先加條聖誕裙,等媽媽做做手腳,下年再著過先...

之後玩遊戲,交換禮物,

真係玩得好開心呢?



菲比抽到個零食球,我正好想買個比佢,

宜家唔使買啦!



2 則留言:

  1. 菲比吾e牙,就菲比媽笑到見牙吾見眼,哈哈.
    [烈女菲比12/28/2011 03:56:36]哈哈!其實係好多相機對住菲比,我要禁住菲比個口,又忍唔住笑...

    回覆刪除
  2. 我諗到喇, 不如下次試下手拿住野食, 然後指住佢, 再立即比野佢食, 咁佢以後咪會覺得指佢係好野, 即代表有野食囉^^
    [烈女菲比12/29/2011 01:23:39]我試唔到啦!因為佢知我唔係攻擊佢丫o麻!同埋我點整佢都無問題,佢都唔會對我E牙!
    [三水媽回覆12/28/2011 14:13:28]你在家都可以試下架. 下次等我試下先!
    [烈女菲比12/28/2011 13:41:05]係可以o架!師姐都教過,但我搵唔到人幫手,上次同小學同學燒烤,有個唔怕比狗咬,我叫佢識,佢係咁攞d狗唔食得o既黎識,我就話都係唔使喇!

    回覆刪除