2011年12月29日 星期四

是抗議嗎

菲比點解妳依家係屋企影相唔笑呀!

係唔係抗議媽媽少咗同妳去散步呀!

自從返中班後,真係好少好少同菲比去散步,

每日都瞓到返工先起身,依排天氣又咁凍,

放工真係唔想同菲比去散步,而且晚晚食埋宵夜都成點鐘,

所以菲比好少出街街,個衰妹好似識得投訴咁,

影相又變無牙婆啦!


每日見到妳依個無牙婆樣,搞到我都無晒心機同妳影相啦!




4 則留言:

  1. 係喎, 真係全程無笑喎, 咁你2012年抽多d時間陪佢散步啦...
    [烈女菲比01/02/2012 00:42:34]下星期返夜班,放工可以同佢去散步啦!

    回覆刪除
  2. 菲比做咩要抗議媽媽啊?媽媽好錫你家嘛.菲比你舊骨keep得幾好喎,我買左四舊,四舊都變到面目全非
    [烈女菲比01/02/2012 00:44:03]菲比﹕我都唔想,但真係好悶...
    菲比舊骨真係咬咗好耐,佢唔係成日咬,間唔中筅咬幾咬,所以可以咬咁耐...

    回覆刪除
  3. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年1月1日 晚上10:36

    真係做左無牙婆WOR, 我地幾時可以再見菲比呀?
    [烈女菲比01/02/2012 23:08:15]係囉!係屋企部相機一對住佢就變無牙婆,但出街就會笑...菲比﹕我都想同壽悠灰去跑過呀!EE下次記住預埋我o地喎!

    回覆刪除
  4. miu miu 都係架, 平時在家成日會擺出一副無理神氣同心事重重的樣子架, 我估佢真係好想去街街囉!
    [烈女菲比01/04/2012 19:54:23]菲比唔係o架!只係相機對住佢先係咁咋...不過我諗佢o地都想每日可以去街街...

    回覆刪除