2011年12月4日 星期日

忘記了



原來今個月唔記得將菲比o既第十二個朋友仔比佢,

哈哈!菲比都就o黎十三個月大啦!


菲比D毛真係一日比一日長呀!



夾個夾仔好好多,不過一陣就比佢fing甩啦!

用橡根紮咗先,到拆o既時候就...



菲比﹕唔好講咁多無謂o野啦!

快d比個朋友仔我啦!



如我所料,公仔一到手,肯定咩相都影唔到...



掂都唔比我掂...



幫佢剪咗個牌一比翻佢就咬住唔放,

好似驚我又搶咗佢咁...


佢擔住個公仔行出行入,玩咗好耐呢?...

5 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2011年12月4日 晚上7:38

    毛毛長到遮哂眼仔喇,MAMA, 幾時剪髮呀?
    [烈女菲比12/05/2011 13:07:37]上次去完彭福都想同佢剪,但老闆娘叫我遲d先剪,就可以靚住咁過聖誕同新年喎!咁就等多兩個星期先啦!依個星期應該會同佢去剪啦!

    回覆刪除
  2. 剪黎過聖誕同過年啦
    [烈女菲比12/05/2011 13:07:59]係呀!老闆娘都係咁教...

    回覆刪除
  3. 菲比個個月都有禮物收?
    [烈女菲比12/05/2011 13:08:42]嘻嘻!我諗之後就唔會個個月都有啦!不過公仔我買咗好多,遲d慢慢比佢反...

    回覆刪除
  4. 菲比頭頂d毛毛長到變左M字啦.隻公仔咁大隻,菲比都玩到?
    [烈女菲比12/05/2011 20:54:51]係呀!其車佢變咗M字頭好耐喇!只係我通常影相前同佢梳一梳,先無咁覺,宜家就算梳完都好快變翻M字頭,今個星期都係要去剪剪佢...菲比幾大隻公仔都玩到o架!

    回覆刪除
  5. 個個月都有新朋友咁幸福 菲比張床咪好full? 菲比mama真係好鍚菲比
    [烈女菲比12/05/2011 21:51:34]佢玩咗兩三個月就唔玩,我會收起佢,遲d先再比佢玩過!佢通常都係得兩三隻玩...

    回覆刪除