2011年12月3日 星期六

點解會咁大頭蝦o架!




上編blog講到依日我會帶埋菲比入沙頭睇接新娘,



返到屋企同菲比換條裙,預備帶佢入沙頭角啦!



點知媽咪話接完新娘過中英街洗頭,唔好帶菲比去,

而且都驚佢過唔到警剛果關...



菲比﹕想點呀!又話帶我去街...

不過好彩無帶菲比去,因為我都過唔到關呀!

尋日件外套太薄,攪到我凍到振,所以今日換件厚樓,

因為同表姐去按摩果陣將個銀包同裝身份證、

禁區紙o既套放咗係牛仔樓度,

點知我記得攞翻銀包,又唔記得攞禁區紙同身份證,

仲要去到警剛先記得,結果就要落車!

個警察都好好人,佢同我講做咩咁大頭蝦,

就算我宜家比妳入,妳一陣點返出去呀!

於是我就行過對面搭車返轉頭啦!

對面個警察仲同我截埋車,哈哈!其實佢要上車查身份證啫...

好彩無帶菲比去,如果唔係都唔知點算,

揹住佢落車實比人知道我帶狗屈蛇,

又唔可以將菲比交比我阿媽帶入沙頭角先,

都好,我可以早d返去陪菲比,而且尋日唔夠瞓,

今日再唔夠就會好攰...



夜晚去飲無咩影到相,淨係攞人o地d道具o黎影下相...


1 則留言:

  1. 真係做咩咁大頭蝦啊,哈哈.個警察都幾好人喎XD.
    [烈女菲比12/05/2011 20:49:12]係啦!因為平時身份證好小攞出o黎!攞咗出o黎就唔記得...係喎!個警察真係幾好人,佢真係想比我入去o架!又無查我身份證,因為有好多無禁區紙o既人坐錯車入咗去,到警剛先知坐錯車,佢o地落咗車都要查身份證o架!如果個警察查我身份證就大件事啦!要搵屋企人攞身份證去接我...

    回覆刪除