沙頭角地方大,所以可以保留好多傳統習俗,
所以每次沙頭角有咩喜慶,
我比較熟的都樂意同媽咪佢o地一齊去的...今次姑媽、
表姐同五伯伯都一齊去,仲係我咁大個女第一次同警察講大話呢?
諗起都覺得好笑呀!我o地一去到就去飲茶,
因為佢o地三個張禁區紙係唔入得中英街,
所以我o地要係中英街外圍o既茶樓飲茶。
之後就去喜宅,食完湯圓後我就帶表姐去中英街按摩,
頭先都講過佢o地張禁區紙係唔入得中英街,所以我o地一路行一路諗藉口,
警察真係問,頭先先入過去,宜家又入,你唔入得中英街喎!
表姐就話我入o黎探親,佢屋d野唔啱我食,所以去茶樓食飯,
個警察其實都知依個係藉口,不過佢巡例都講句,
只可以去茶樓,唔好要我失職呀!
哈哈哈!過咗海就神仙啦!我o地入一入茶樓,就即閃入中英街!...

依個係我舅婆,見我影相就叫我同佢影張相...

一去到表姑就攞住條練同我講,睇下表姑依世人最架劫係今日,
我攞條練o黎睇下,輕飄飄的,假o野o黎...

沙頭角就有依個好處,空地夠大,咁樣放六個大獲都無問題,
又無人會投訴...

舊年細佬結婚,我o地依度只可以放兩個細獲,
仲要務住被人告o既危險...

好多湯圓...

搣蝦都有咁多人...

宜家係大埔都幾難見到用柴火煮食...

湯圓就o黎食得啦!

果日天氣好凍,大埔十一度,我諗沙頭角低幾度,
但企係獲邊o既人就一d都唔會凍...

見駕三輪車佈置得咁靚,影翻張相先...

炸門鱔,即劏即醃即炸真係好好味...

我咁大個女都未見過人煮大獲飯...

依個係我阿姨,每逢有得玩,最癲的實係佢...

四點幾就食飯啦!因為爺爺坐咗成日,都好攰啦!
而且我都要返屋企瞓翻一陣,之後仲要返工,
所以我o地食頭圍...

食完帶表姐去行碼頭,咁啱見到日落...

影咗幾張相電話就到,叫我o地快d返去,姨丈車我o地返大埔,
有老人家同人就有依d福利,結果我o地碼頭都未到就要返轉頭啦!
唔緊要啦!因為明天我會帶埋菲比入去睇接新娘,順便同佢去跑碼頭...
沙頭角呢個地方都係睇你個blog先知有呢個地方呢.菲比媽你做咩篤穿你表姑條鏈係假野,哈哈哈.
回覆刪除[烈女菲比12/05/2011 20:43:52]因為我都覺得好攪笑...
嘩, 好熱鬧呀, 而家好少地方會見到咁熱鬧既喜慶場面, 我諗一定好開心.^^
回覆刪除[烈女菲比12/06/2011 19:52:04]係呀!真係好熱鬧,所以我都會去...大埔有時都有o架!不過就真係唔可以整咁多個爈煮食...等我POST埋我細佬結婚D相先...