2012年2月29日 星期三

失敗

星期日留堂學梳毛,

返屋企就係要照住師姐教o既去同菲比練習,

等佢適應把梳,唔好再驚驚把梳,

但係做咩都失敗o既媽媽今次都唔例外,

都係失敗收場,星期一比阿Q吠到無覺好瞓,

所以無同菲比做,星期二,做得唔錯,

但又因為自己心急,做多咗...

第三日仲衰,搞到菲比連個膠袋都驚埋,

唉!真係辜負咗師姐一番心機,

人o地義務幫自己,仲要比我還緊張,

真係覺得自己好無用,做咩都唔成功,

簡簡單單梳下毛都可以又嚇怕咗菲比o既!



其實都好想放棄,佢唔肯比我梳,咁咪出去沖涼囉!



但係師傅話要改善菲比,我就必須要自己同佢沖涼...



咁點算好呀!前前後後已經用咗成三個月時間令佢唔驚把梳,

但係始終都唔得,到星期日望住師姐做,

返屋企再同菲比做啫,都唔成功...



求救,當然激死師姐啦!


停止同菲比玩兩日,之後再試過...

2 則留言:

  1. 咁師姐同埋寵物店幫佢梳就 ok?
    [烈女菲比03/09/2012 17:40:20]無理由次次都搵人梳,就係暫時唔可以帶菲比去寵物店,所以要自己同佢沖涼...

    回覆刪除
  2. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年3月9日 凌晨1:23

    係未師姐梳就無問題? 如果係, 即係佢唔係驚把梳, 而係蝦你, 加油呀, 我地壽壽梳毛都會"胡"把梳, 有時更會氖勢咬人, baba就會隊把梳去佢個口, 比佢咬, 佢就唔咬, baba就繼續梳, 唔理佢......
    [烈女菲比03/09/2012 17:42:15]師姐無梳佢,只係想佢鐘意把梳先,以前我都有試過咁樣對菲比,不過佢照咬,仲整痛埋自己,依頭縮完,果頭又咬...

    回覆刪除