2012年7月17日 星期二

大咀巴

個大咀巴都買咗有幾個月,

但菲比一路都唔肯咬住個咀,淨係咬住條脷通屋走,

所以一直都影唔到一張佢同大咀巴o既相...

今日終於諗到個方法啦!



用手幫佢攞住,係唔得o既!佢會以為我同佢搶...



仲識用隻手禁住唔比我攞...



最後就係將個大咀巴放係佢對手到,

都叫做正正經經同個大咀巴影過下相吖!

睇相先見到菲比係到同我單眼喎!



咁影到幾靚吖!



菲比﹕我係唔咬呀!點吖!



菲比﹕唔好再要我咬個大咀巴喇!我就要發惡喇!



諗住收埋相機之際,菲比突然咬住個大咀巴,

但係都唔肯抬頭比我影...


今次咬得無咁正,又係唔比我影...




影得最正都係呢張啦!

始終都係差小小,唉!都無辦法,

又唔可以迫佢,唯有等佢自己鐘意時先咬啦!

2 則留言:

  1. Wakakaka烈豔紅唇!
    [烈女菲比08/01/2012 11:38:34]哈哈!咁要用黎錫錫愛人先...

    回覆刪除
  2. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年7月31日 下午6:10

    wakakaka 血盤大口
    [壽壽, 悠悠, 灰灰回覆08/01/2012 11:50:47]灰灰 : 我驚你唔鐘意呀...
    [烈女菲比08/01/2012 11:46:43]菲比﹕咁等你錫我啦!
    [壽壽, 悠悠, 灰灰回覆08/01/2012 11:45:39]灰灰 : 你想嚇屎我咩
    [烈女菲比08/01/2012 11:38:53]菲比﹕我諗住用黎錫灰灰o架!

    回覆刪除