2012年7月1日 星期日

1-7活動取消



本來諗住同菲比去赤柱反,參加狗狗運動會,

點知天文台預計颱風七月一日最接近香港,

大會好快就決定取消今日活動,

唉!今日仲咁好天,真係好可惜...



係喎!之前coco提過呢日會同怪獸Ruby開生日會喎!

去趁下熱鬧都好喎!好過係屋企發悶啦!



第一次見靚妹,比想像中大隻,都係coco一日六餐谷到佢大隻...



袋鼠Cobe



我都有袋鼠菲比,菲比宜家開始肯入狗袋啦!

不過只限個頭要望到街,唔可以成隻塞入狗袋...


因為可以白白掛掛周圍望


下個月要做絕育手術啦!買定個頭罩先,

一早就睇中呢個頭罩,諗住無咁快用得著唔買住,

結果M碼無晒粉紅色啦!得翻藍色同黃色,

都試下S碼睇下得唔得先,影張相留念先...



M碼又好似太大喎!師姐話M碼好過S碼,

S碼有機會lam到自己,都係要翻藍色啦!

藍色都唔錯吖!只係媽媽比較鐘意粉紅色啫...


3 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年7月4日 下午6:07

    菲比戴左花花帽好得戚呀
    [烈女菲比07/05/2012 19:22:11]我都覺得,不過我好鐘意粉紅色,自己肥著唔到,所以菲比好多嘢都粉紅色^皿^
    [壽壽, 悠悠, 灰灰回覆07/05/2012 14:21:50]菲比黑色, 襯咩色都靚
    [烈女菲比07/05/2012 13:18:42]最衰M碼無晒粉紅色...

    回覆刪除
  2. 果d花花係咪軟身家?幾錢?奶昔戴正常果d頭罩會發癩
    [烈女菲比07/05/2012 19:24:45]係軟身㗎!奶昔應該用S碼,好似$9X...

    回覆刪除
  3. 個頭罩cute爆呀!
    [烈女菲比07/07/2012 01:44:37]係呀!幾個月前一見到就好鐘意啦!但菲比又未咁快用得著,所以想等遲d先買,點知上次經過佢話已經無晒粉紅色,拿拿臨買咗藍色先,咪無埋就要買黃色lu...

    回覆刪除