有傳言二零一二年十二月二十一日係世界沒日o既日子,
宜家係度寫得blog,世界當然仲未沒日啦!

朝早帶咗臭b陪我影身分證

本來無諗住帶佢去,佢係跟姐姐同阿嫂去買冬至飯餸,
但係阿嫂開車黎,我哋唔識收BB車,
唯有跟我去做身分證啦!

晏晝約咗師姐下午茶

腰腰黎咗,叫佢跟姐姐又唔肯,
係咁話我會乖,你帶埋我去啦!
我知你約咗靚女姐姐去食o野!
我問佢點知,我都無同佢講過!
佢話之前係facebook見過我同靚女姐姐去食嘢o既相!
傻妹,我唔止同靚女姐姐去食嘢o既相喎!

既然係咁帶埋腰腰去啦!反正佢都識得師姐...

師姐好鐘意小朋友,帶咗兩個小朋友比佢玩...

腰腰話條頸巾可以變頭巾

係都要我影埋後面

師姐送o既聖誔禮物,開頭仲以為係比菲比,
但原來係比我o既!

食完飯當然去探菲比啦!
自從辭工湊臭b黎,每日都有最少18個鐘頭係埋一齊,
特然又要分開,怕菲比好難適應...

逗留兩個幾鐘,唯一一張三母子入晒鏡,
最衰菲比掛住望臭b,,,
阿嬸話掛住臭b,叫我去睇菲比時帶埋臭b去,
點知佢自己又走咗去游乾水...

呢兩姐弟呢!見到我有零食就係到等食...


今次無帶床仔去,帶咗個狗袋去,
叔叔話菲比好乖,我一走佢就瞓係狗袋上邊...

菲比﹕我要保護臭b吖!

媽媽走啦!明天就可以接妳返屋企過聖誔啦!
宜家係度寫得blog,世界當然仲未沒日啦!

朝早帶咗臭b陪我影身分證

本來無諗住帶佢去,佢係跟姐姐同阿嫂去買冬至飯餸,
但係阿嫂開車黎,我哋唔識收BB車,
唯有跟我去做身分證啦!

晏晝約咗師姐下午茶

腰腰黎咗,叫佢跟姐姐又唔肯,
係咁話我會乖,你帶埋我去啦!
我知你約咗靚女姐姐去食o野!
我問佢點知,我都無同佢講過!
佢話之前係facebook見過我同靚女姐姐去食嘢o既相!
傻妹,我唔止同靚女姐姐去食嘢o既相喎!

既然係咁帶埋腰腰去啦!反正佢都識得師姐...

師姐好鐘意小朋友,帶咗兩個小朋友比佢玩...

腰腰話條頸巾可以變頭巾

係都要我影埋後面

師姐送o既聖誔禮物,開頭仲以為係比菲比,
但原來係比我o既!

食完飯當然去探菲比啦!
自從辭工湊臭b黎,每日都有最少18個鐘頭係埋一齊,
特然又要分開,怕菲比好難適應...

逗留兩個幾鐘,唯一一張三母子入晒鏡,
最衰菲比掛住望臭b,,,
阿嬸話掛住臭b,叫我去睇菲比時帶埋臭b去,
點知佢自己又走咗去游乾水...

呢兩姐弟呢!見到我有零食就係到等食...


今次無帶床仔去,帶咗個狗袋去,
叔叔話菲比好乖,我一走佢就瞓係狗袋上邊...

菲比﹕我要保護臭b吖!

媽媽走啦!明天就可以接妳返屋企過聖誔啦!
你啱啱夠十八歲攞身份証?
回覆刪除[烈女菲比12/27/2012 14:45:40]
全部都黑麻麻.. 睇唔到邊個係菲比
回覆刪除[烈女菲比12/30/2012 04:05:11]菲比著咗衫兼無鏟咀
[壽壽, 悠悠, 灰灰回覆12/28/2012 10:48:58]
菲比係三母子中最大隻?點解佢去咗渡假嘅?
回覆刪除[烈女菲比12/28/2012 11:29:50]係呀!菲比係三母子中最大隻...因為我哋屋企趕狗,所以去要去媽媽到避下...