2012年12月5日 星期三

終於完成

呢件衫好似係5、6月開始織,

織織下放低咗就將佢忘記啦!

執屋執翻出黎,於是就拿拿臨完成咗佢先...



車好普通咗,好似有件差不多...



睇埋後面先,第一件有菲比個名o既衫



織唔係問題,最後用冷縫翻個樣出黎先難,

同埋要將嗰二、三十條線尾收埋,

揀直就攞命...


不過見到完成品咁靚,都值得o既!


唔知可唔可以著到十年呢?

2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年12月10日 下午6:52

    mama 織功真係一流呀
    [烈女菲比12/11/2012 19:16:38]不過短期內應該都唔會再織呢類公仔衫

    回覆刪除
  2. Wow真係好勁呀!佩服到五體投地!
    [烈女菲比12/13/2012 12:29:37]邊有咁勁

    回覆刪除