菲比d毛越來越長,
而bb毛又好柔軟,所以變咗m字頭,
見之前買咗d夾仔,
當然要同菲比試下啦!
m字頭菲比。
加對夾仔好好多...
菲比﹕又要我扮小丑...
菲比﹕我個頭上面有咩呢?
快d幫我除咗佢呀!
又紮頭髮...
拿拿臨影完幫我除咗佢啦!
都係咁樣最啱我!
哈哈!菲比唔鐘意個頭有其他物件囉...
http://www.youtube.com/watch?v=KpBOyTA7ow0
哈哈..好可愛[烈女菲比02/28/2011 01:37:00]其實紮(邊)個造型係抄泡芙o架,但佢d毛又唔夠長...
哈哈..keep住唔剪..好快就可以紮到架la[烈女菲比02/28/2011 21:06:00]但bb唔係要鏟三次毛的嗎?我打算今每星期同佢鏟毛...
其實唔一定 Puffy都冇鏟過,只係得閒修下[烈女菲比03/02/2011 21:27:00]但係菲比會變咗中間分界,成個m字頭咁...
哈哈..好可愛
回覆刪除[烈女菲比02/28/2011 01:37:00]其實紮(邊)個造型係抄泡芙o架,但佢d毛又唔夠長...
哈哈..keep住唔剪..好快就可以紮到架la
回覆刪除[烈女菲比02/28/2011 21:06:00]但bb唔係要鏟三次毛的嗎?我打算今每星期同佢鏟毛...
其實唔一定 Puffy都冇鏟過,只係得閒修下
回覆刪除[烈女菲比03/02/2011 21:27:00]但係菲比會變咗中間分界,成個m字頭咁...