2011年2月27日 星期日

第一次去大尾督

今日約咗朋友去大尾督巴希雅燒烤,


但又唔想放假都要菲比困籠,


所以決定帶埋菲比去...


 

菲比個去街袋...


 

菲比係都唔肯入晒個狗袋到。


 


依張影得佢好可愛呀! 



由於菲比唔肯入狗袋,


結果我o地要坐小巴去。


 

菲比全日罰坐,


不過我個表姪女不停比小食佢...


 

唔想佢忍得太辛苦,


所以,最後都比佢落地方便...


不過,佢行幾步就要我抱佢。


 

我唔抱佢佢就去探索下,


跟住又要我抱佢...


 

同佢過對面望下海,


佢一見到馬路就知要衝過去...


 

坐咗幾個鐘,佢攰到要覺豬...


 

見隔離枱有隻金毛,


所以抱菲比過去睇下,


想睇下佢驚唔驚,其實佢一d都唔驚,


依張只係影唔切,


比佢o地兩隻都扭咗轉頭...


 

回程都係小巴,睇下菲比個樣幾攰...


1 則留言:

  1. 無得午睡..係攰d囉, 但去街街係開心過訓教喎
    [烈女菲比03/01/2011 17:44:00]係呀!其實我都好怕困佢入籠果刻的,佢會悲鳴o架!尤其我開門果刻,佢會係個籠到跳來跳去,不過無辦法啦!邊個叫佢一出廳就周圍痾...

    回覆刪除