哈哈!
大家唔好比個標題嚇親,
中毒的唔係菲比,

菲比好好,
中毒的係我,我中咗菲比毒呀!

平時返工八個鐘頭,
個惱已經不停諗,
菲比宜家點呢?佢做緊咩呢?
佢肚唔肚餓呢?會唔會掛住我呢?...

前兩日同屋企人去台山浸溫泉,
菲比要去堂妹到住兩日,

其實知道佢係堂妹到會好好的,
又有媽媽細佬陪,但都係好掛住佢...
你o地話我係唔係中咗菲比毒丫!
(依張相影到菲比好似一隻公仔)

菲比,我要去台山玩兩日呀!
你去媽媽度住兩日啦!
菲比﹕我唔采你呀!
十四號係情人節,
所以整咗雞絲加蛤蛋比菲比食。

一條雞柳加半隻蛋,
菲比食剩少少蛋,食到肚仔漲卜卜...

細佬買咗個蛋糕比弟婦,
我o地都有得食,
菲比都食咗d蛋糕...
食完蛋糕就帶菲比去堂妹到啦!

一返來就去接菲比返屋企,
佢一見到我就撲埋o黎要我抱佢,
點知一抱佢佢就請我飲茶,
佢好學唔學學咗佢媽媽d衰o野,
一興奮就...
佢個樣好似好攰咁...

去完堂妹到,菲比好似無之前咁活躍...

又肯企定定比我影相...

不過一陣就攰到瞓咗覺豬...

見到佢瞓得咁可愛,
相抱下佢啦!
你o地睇下菲比幾嗲,
佢未試過咁比我抱住影相...
因為我個樣太殘啦!所以要做做手腳...

比佢上床瞓,佢就不停周圍走...

不過一陣就...

瞓咗lu...
你都好呀...有人照顧菲比, 我地要放去dog hotel, 仲擔心呀
回覆刪除[烈女菲比02/20/2011 01:24:00]都係o既!佢有媽媽睇住佢,但就學埋媽媽d衰o野!