菲比第一個農曆年,
都唔知買咩比佢好,
因為要買的都買咗,
最後都買咗張新床仔同水兜比佢,
因為佢唔瞓佢之前果張床仔,
見到張靚床仔就忍唔住買比佢啦!
水兜就因為我間房無水兜...

菲比個新水兜,不過麻麻地,
遲D要買過先...

菲比張新床仔,買果時都十五十六,
因為好貴呀!但又真係好舒服,
又可以洗...

買比菲比的賀年小食,哈哈!

菲比的第一封利是,
係賣床仔個姨姨比的...

狗狗芝士蛋糕仔
今日年三十晚,我o地要食團年飯,
菲比佢o地都要食團年飯,
可惜菲比有個細佬同爸爸無o黎...
第一次焗蛋糕比狗狗,雖然硬咗d,
但見佢o地都鐘意食...

雞絲薯蓉

見無咩顏色,所以加咗d士多啤梨香油...

等食中...

無得食呀!要同埋媽咪細佬一齊食o架...

終於可以食啦!芝麻仔食得最叻,
自己食完一個,
反而媽媽要我整開比佢...

菲比要我攞住先食...

雞絲薯蓉就...菲比同芝麻仔,
菲比高過同長過芝麻仔,
但又輕過芝麻仔喎!

難得的三個一齊開餐...
一陣就無晒啦!
你o地鐘意食唔使等年三十晚的,
隨時都可以整比你o地食啦!
沒有留言:
張貼留言