2011年5月16日 星期一

第三次同菲比沖涼

原本打算帶菲比去一間新發現的寵物店沖涼,


但個老闆娘好好人,叫我唔使成日比人沖,


可以自己沖幾次先出去寵物店沖一次,


到時先唧肛門腺、修腳板底毛之類,


佢仲教我點同菲比沖涼,


所以決定再試下自己同菲比沖涼...



無時停的菲比,跟本好難要佢坐定定比我吹毛。



而且佢又驚風筒聲,又唔鐘意把梳...



總之就要同佢傅門咁...


最後決定將張狗床放係我張床到,


再將菲比放係狗床到,


免強都可以同佢吹到d毛...



攪盡惱汁,諗下有咩辦法令佢無咁驚。


最後出動零食,等佢一路食,一路吹...



慢慢開始無咁驚吹毛,仲肯比我吹毛添...



搞掂,靚女晒...


2 則留言:

  1. 邊梳邊吹...會快d乾架
    [烈女菲比05/18/2011 16:21:00]菲比唔肯一齊o黎呀!一兩樣一齊o黎佢就會坐唔定,只可以其中一樣慢慢來...

    回覆刪除
  2. 圓咕碌 : 媽媽知我唔鐘意去 pet shop 沖涼 , 好憎佢哋部風機 , 所以辛苦啲都自己同我沖 , 佢連唧肛門線同前腳底毛 , 手甲都係自己幫我剪呢~!!
    [烈女菲比05/18/2011 16:23:00]圓咕碌咁乖乖,當然無問題啦!我同菲比沖一次涼,仲慘過返幾個鐘頭工呢?真係好似打仗咁...

    回覆刪除