第四次自己同菲比豬沖涼,
開始無咁驚,而且仲冒住部相機濕晒o既危險,
自己單拖同菲比沖涼仲要影咗d相...

我o地就係用依支沖涼液,
上網睇見好多人都用佢,
又話可以香幾日,所以買咗佢,
我有時帶菲比出去沖涼都帶埋支私伙去的﹐
等佢可以香耐d丫o麻!

未較好水,菲比己經急不及待要試水(飲水)...

今次好過上次,起碼無成日都想逃走...

話口未完...

逃走後仲係到自由行...

包住菲比的大毛巾係第一次抱菲比返來渡假時買來包住佢的,
那時的菲比真係好細隻,比佢個頭仲要細,
相隔半年,菲比已經咁大隻...

今次又係好似上次咁,放張床仔係到限住佢活動範圍。
佢一入到床仔就不停fing水髮...

但總括來講今次都好過上次,我由得佢係到fing,
我就係到吹...

睇佢fing到張床仔...

轉個鏡頭又攪掂啦!
有咗依兩次經驗後,我諗我可以多d同菲比沖涼,
可能一個月先幫襯寵物店一次lu...
我都好想自已沖, 但無奈..每次同佢去跑完...都好攰呀! 之後就懶, 我都知自已沖會好好多, 親子樂嘛! 但我又唔識同佢剪腳甲/肛門線呀
回覆刪除[烈女菲比05/27/2011 18:33:00]我之前都係咁呀!以為自己唔識同佢剪腳甲同唧肛門線,所以每個星期都帶菲比去寵物店沖,但上次諗住帶佢去間新寵物店,果個老闆娘話菲比d毛咁短,點解唔試下自己同佢沖,我就話我唔識同佢剪腳甲同唧肛門線,佢話其實剪腳甲同唧肛門線可以大約每個月一次,所以我可以自己同佢沖三次,帶佢出去沖一次,就係咁,我就開以自己同菲比沖涼啦!