女性真係天生購物狂,
明明菲比有好多衫,但一見到就會買買買,
之前見到夾仔就會買,
依個幾月o黎買買埋埋又一堆,
菲比o既衣櫃一個已經唔夠用啦!
仲要比我發現口水肩戴上頸又幾好睇,
所以又買買買...
總之見到啱菲比o既就會買買買啦!

口水肩,太大條,全部要加工...

依條有d大,但免強都可以戴...

另一面...

依條實在太大啦!要睇下可唔可以改下佢...

依件本來係買比菲比六個月生日的,
不過今個月除咗龜小姐外,
其他禮物都無出鏡...

依件有d似小朋友底衫,
不過我好鏡意依個圖案o既衫衫...

堂妹話天水圍有狗衫賣,
廿蚊件,於是入去睇睇,結果買咗5件,
因為好多都爛,
真係好難先揀到一件完全無爛又見得人的,
都比我揀到五件...


依件睇落好簡單,但菲比黑色,
著上身好靚...
堂妹揀的...


依兩件都係堂妹揀的。

上次去買糧,果間寵物店放咗箱衫係地下,
我多手攞o黎睇,老闆娘就叫隨便睇,
大部份都四十蚊件,但鐘意的就好細件,
只揀到依件我好鐘意的水手裝...

依件一見到就唔捨得放手啦!
菲比試過,著咗勁可愛...

買衫點少得靚裙,不過菲比太瘦啦!
買啱長度就太大件,
買細d就太短,當然我就身型多過就長短...

女仔係多衫d,想揀件比芝麻仔都無咩啱心水,
但菲比就買完一件又一件...

睇o黎菲比都好鐘意依件衫喎!

菲比已經有件雨褸,
但一見到依件就無法抗拒,
買咗先算,最多當風褸著...
☆ kuena's mall ★ 本店所有東西都是自制的 ;; 大家不必擔心和人撞款 ;; 平 . 靚 . 正 . 有邊個唔想要呀 ~ 快 D 泥睇下 !! Qooza:http://blog.qooza.hk/KuenaChow
回覆刪除Yahoo Blog: http://hk.myblog.yahoo.com/kuenalove/ MSN/Facebook: kuenalove@yahoo.com.hk 歡迎 add 我 ~
回覆刪除成個月前的菲比,原來仲好似bb樣。
COBE 好耐都冇衫執添, 係時間等我買d 比佢, haha
回覆刪除COBE 好耐都冇衫執添, 係時間等我買d 比佢, haha
回覆刪除[烈女菲比05/29/2011 07:49:00]怪獸d衫唔啱cobe著喇!
得冬天衫咋, 未有夏天衫, 不過有都應該大得滯
回覆刪除[烈女菲比05/29/2011 15:32:00]原來怪獸無換季...
菲比又有好多靚衫衫
回覆刪除[烈女菲比05/29/2011 22:37:00]不過我都好鐘意Princess既花花裙...
唔係冇換季, 因為怪獸未夠一歲, 最初執佢果d 都係差一個月到, 所以係同季的, 現家佢大定咗. 所以冇衫執啦
回覆刪除[烈女菲比05/30/2011 18:22:00]咁又係o既!怪獸大隻過cobe...
菲比你有咁多衫衫,可以日日都唔同款呢!
回覆刪除[烈女菲比05/30/2011 18:25:00]嘻嘻!好彩菲比宜家無咩點大,繼續咁大隻d衫就可以比佢著一世啦!