最近天氣開始熱,係時候要開冷氣啦!
咁須唔須要幫菲比著衫呢?
著佢又唔係咁鐘意,
唔著個鼻凍凍濕濕的...
唔鐘意都係要著的...
唔係凍親仲大獲...
菲比﹕我唔鐘意著衫呀!
我﹕咁我買咗咁多衫比你點算呀!
菲比﹕你自己要買之麻,我都無叫你買...
我﹕咁唔買都買咗啦!將就下著咗佢啦!
菲比﹕咁算啦!下次唔好再買喇!
我﹕係o既菲比女皇,我下次盡量唔買啦!
其實佢o地鼻哥凍凍的,係唔係啫係凍呢?
唔著衫會唔會凍親呢?
其實如果你不開冷氣的話, 就不用給牠穿衣服. 狗仔有自我保護能力, 如果覺得凍, 牠們會找些暖的地方坐, 例如梳化, Cushion之類, 如果覺得熱, 就會躺在地板. 鼻仔濕是正常, 有鼻涕, 或鼻乾, 就要小心喇.[烈女菲比05/31/2011 07:46:00]菲比平時鼻仔無咁濕,但開冷氣o既話适會比較濕同凍,同佢著衫又唔鐘意,會咬件衫同整甩件衫,要著d啱啱好o既衫佢先除唔到...
其實菲比有鏟毛, 佢應該唔怕凍的喎, 下次摸佢耳仔啦 [烈女菲比05/31/2011 20:40:00]但佢個鼻仔好凍,又成日想盡辦法想?入被裡面...
其實如果你不開冷氣的話, 就不用給牠穿衣服.
回覆刪除狗仔有自我保護能力, 如果覺得凍, 牠們會找些暖的地方坐, 例如梳化, Cushion之類, 如果覺得熱, 就會躺在地板.
鼻仔濕是正常, 有鼻涕, 或鼻乾, 就要小心喇.
[烈女菲比05/31/2011 07:46:00]菲比平時鼻仔無咁濕,但開冷氣o既話适會比較濕同凍,同佢著衫又唔鐘意,會咬件衫同整甩件衫,要著d啱啱好o既衫佢先除唔到...
其實菲比有鏟毛, 佢應該唔怕凍的喎, 下次摸佢耳仔啦
回覆刪除[烈女菲比05/31/2011 20:40:00]但佢個鼻仔好凍,又成日想盡辦法想?入被裡面...