自己都同菲比沖咗幾次涼啦!
係時候要出去比人執一執啦!
本來想半手剪的,
鏟個身,手腳頭就剪短d,
但好人老問娘話咁樣唔抵,
因為手腳仔d毛長得摱d,
可以唔使剪住,淨係鏟身d毛,
然後修下個頭會平d...
咁就照佢意見啦!
點解好似無剪過咁o既!
其實個身已經鏟到最短啦!
不過唔多覺啫...
菲比﹕我覺得涼咗好多呢?
所以好開心呀!
已經好耐無係室內影到菲比笑啦!
菲比個SNOOPY頭又返來啦!
我唔多愛SNOOPY,
但我超愛菲比囉!
圓咕碌: 真係剪得好少 , 因為都唔覺剪短咗~!![烈女菲比06/17/2011 07:49:00]係呀!不過個身就真係鏟到最短啦!可能黑色,所以唔覺,個頭同手手腳腳就真係剪得好少,耳仔係我要求唔好剪佢...
圓咕碌: 真係剪得好少 , 因為都唔覺剪短咗~!!
回覆刪除[烈女菲比06/17/2011 07:49:00]係呀!不過個身就真係鏟到最短啦!可能黑色,所以唔覺,個頭同手手腳腳就真係剪得好少,耳仔係我要求唔好剪佢...