菲比做咩發癲呢?
就係佢頭上o既夾夾囉!
一排無同佢夾,佢比之前更抗拒,
唉!一歲生日點扮靚靚呀!
菲比﹕我已經好靚啦!
唔使夾夾啦!
夾左夾仔..囡仔好多[烈女菲比06/21/2011 19:21:00]不過佢唔鐘意呢?
圓咕碌: 可能菲比唔慣 , 所以先會發脾四呢~!![烈女菲比06/22/2011 08:03:00]佢細個果陣都有同佢夾過,不過就無咁大反應,希望佢遲d唔會咁啦!
夾左夾仔..囡仔好多
回覆刪除[烈女菲比06/21/2011 19:21:00]不過佢唔鐘意呢?
圓咕碌: 可能菲比唔慣 , 所以先會發脾四呢~!!
回覆刪除[烈女菲比06/22/2011 08:03:00]佢細個果陣都有同佢夾過,不過就無咁大反應,希望佢遲d唔會咁啦!