菲比雖然呷媽媽同芝麻仔醋,
但其實都好錫佢o地...

堂妹掛住兩隻狗,掛到成日係到喊,
但佢都唔想接佢o地返去住,因為怕堂細佬又傷害佢o地...

但叔叔都好掛住佢o地(佢唔知佢o地黎咗我屋企,唔係實自己上黎接佢o地走)
,日日同堂妹講,阿妹會掛住佢o地,芝麻仔好細膽
(邊個抱佢佢都會尖叫,包括堂妹同叔叔,但我抱佢又無事喎!)

最後叔叔應承堂妹會睇住堂細佬,唔會再比佢打佢o地,
所以收工堂妹就黎接佢o地走啦!
原來會係到住十幾日,宜家三日就走啦!

帶住三隻豬仔去食宵夜,食完後就返屋企啦!
芝麻仔同媽媽企係駕車仔度係咁望住我,
芝麻仔仲係到叫添,唉!依隻豬仔又確車幾可愛,
相處咗幾日我都愛上咗佢,嗲到暈...

以為菲比會開心翻啦!
點知個衰妹唔知係咪一時未習慣少咗兩隻狗,
抑或真係掛住細佬同媽媽呢?

整整一日無笑過!眼神依然好憂鬱...

菲比﹕我雖然唔鐘意芝麻仔瞓我媽媽隔離,
但我都好掛住佢o架!

菲比﹕幾時先可以見到媽媽同細佬呢?
沒有留言:
張貼留言