食食下宵夜,突然收到堂妹電話,
問我妹妹同芝麻可唔可以去我屋企暫住,
一聽見佢咁問,就知一定有事發生啦!
果然,一見到佢就見到佢對眼腫晒,
原來妹妹同芝麻係屋企比堂細佬打,
詳情不便透露太多...

大家好,我叫芝麻,不過個個都叫我做芝麻仔...

見唔見到菲比個樣呀!感覺好可憐,
佢可能係到諗,多兩個同我爭媽媽...

菲比,佢o地係黎暫住咋!唔會同妳爭媽媽,
而且佢o地媽媽都好掛住佢o地o架!

佢兩個o既臨時安心窩,雖然亂咗d(仲未捨得執房)
但都好過係屋企比人打o既!
好彩佢2個都肯跟我...

都係芝麻,媽媽好有性格,唔影就唔影,
零食引誘都無用...

比媽媽發現咗返工前比菲比o既牛骨,
霸住黎咬一d都唔比芝麻咬,芝麻想行近小小都唔得,
睇下芝麻仔個樣幾無奈...

一瞓醒就見到菲比咁o既樣!
菲比,唔好咁啦!媽媽始終咩都以妳為先o架!
好彩帶佢o地返黎前問咗師姐先,
我比零食應該比邊個先,如果唔問問,
我仲以為媽媽大啲,應該比媽媽先,
師姐話係菲比先,咩都比菲比先...

佢一直坐/企係床邊,想點呢?

唉!一起身就掛住影相,影完先見到門後果塊片片,
一晚就比媽媽同芝麻痾濕晒,
因為菲比從來都唔係房痾,
所以應該無佢份...

芝麻仔﹕我同我家姐菲比似唔似樣呢?

每次有其他狗狗,我拎起零食菲比都唔會係最前果個,
同細佬都唔例外...

成日都企係後面,反而芝麻仔就越行越前,
想搶我手上零食,不過我記得,咩都要比菲比先...


影咗幾十張,先得幾張一家三口都望鏡頭,
我個菲比豬,始終都要企係最後...
最左手邊o既係芝麻仔,中間o既係妹妹,
菲比大家都應該認得掛!啱啱剪完毛,
如果唔係都幾難認...

開餐啦!菲比又隔離飯香啦!
食咗媽媽細佬成半兜糧,佢平時三餐o既份量,
所以我可以肯定媽媽細佬食開o既糧應該好重味!
媽媽同細佬好可愛呀, 佢地三個夜ma ma, 真係分唔到係邊個囉
回覆刪除[烈女菲比06/27/2012 13:32:36]係呀!如果唔係咁啱菲比剪咗毛都幾難分佢o地呀!只可以身形分咋!不過望真佢o地三個都唔似樣o架!
我睇到眼花.....真係唔知邊個打邊個, 哈哈~
回覆刪除[烈女菲比06/27/2012 23:30:23]其實我都唔要望真先分到佢o地兩個,試過攬住芝麻,係咁叫芝麻過黎,叫極都無反應,攬住果隻又係咁郁,再望真啲原來自己搞錯咗