寵物節時師兄買咗件雨衣比佢隻大狗,
我先醒起菲比都有件黃色一模一樣o既唔啱著雨衣,
因為買o既時候菲比未大定,人o地又話雨衣要大件小小,
我一路都估菲比應該會著14碼衫,最多都係16碼,
所以我買衫多數都買14碼,只係買咗幾件16碼,
其他o既都比咗人,只係淨翻件雨衣...
問下有無狗啱,遲d攞比佢,
返到屋企搵咗好耐先搵到件雨衣,同菲比著黎影下相留念啦!

就咁睇件衫好似都啱身喎!

咁睇都ok喎!
但其實件衫好大件,無肉菲比平時10碼都可以著得到,
只係短咗d,何況16碼呢?

菲比﹕媽媽,我咩都睇唔到呀!

咁睇就感覺到件衫係大件咗d...

菲比﹕媽媽影咗咁耐出糧未呀!

菲比﹕仲有無呀!

其實菲比著黃色都好好睇...

攞起條頸圈,咗樣影又幾得意喎!

菲比﹕呢三個咁熟口面o既!
我係咪識得佢o地o架呢?
我先醒起菲比都有件黃色一模一樣o既唔啱著雨衣,
因為買o既時候菲比未大定,人o地又話雨衣要大件小小,
我一路都估菲比應該會著14碼衫,最多都係16碼,
所以我買衫多數都買14碼,只係買咗幾件16碼,
其他o既都比咗人,只係淨翻件雨衣...
問下有無狗啱,遲d攞比佢,
返到屋企搵咗好耐先搵到件雨衣,同菲比著黎影下相留念啦!

就咁睇件衫好似都啱身喎!

咁睇都ok喎!
但其實件衫好大件,無肉菲比平時10碼都可以著得到,
只係短咗d,何況16碼呢?

菲比﹕媽媽,我咩都睇唔到呀!

咁睇就感覺到件衫係大件咗d...

菲比﹕媽媽影咗咁耐出糧未呀!

菲比﹕仲有無呀!

其實菲比著黃色都好好睇...

攞起條頸圈,咗樣影又幾得意喎!

菲比﹕呢三個咁熟口面o既!
我係咪識得佢o地o架呢?
菲比, 你蓍咩色都靚啦 (除左黑色), 菲比倒轉本書都認得我地三個, 勁
回覆刪除[烈女菲比08/08/2012 17:25:12]菲比:禾阿媽話佢唔會買黑色衫比禾喎!本書反轉再反轉禾都認得佢哋^^