2012年11月8日 星期四

臭B100日大啦!




唔經唔覺臭B就100日大啦!

湊咗佢成個月,真係睇住佢大,

由最初唔識放隻手入口,

到宜家手上攞到咩都放入口,

得嗰三個月多D人仔,成日都想坐,

唔鐘意瞓住啦!



三個月大o既臭B開始牙痕啦!

所以去買D牙膠比佢咬下...



臭B已經有12對鞋,但見到呢對真係忍唔到手,

好可愛...



買咗呢件斗篷比佢做100日禮物



烚完D牙膠,菲比又話要一個


但呢個牌子好唔掂呀!烚完變晒形,

好彩無求其搵熱水淋下就比臭B玩咋...


三個月人仔幾硬淨



臭B﹕我有得睇都無得食...



隻手一攞住個牙膠就想放入口啦!



唔比佢放^皿^



菲比好鐘意臭B,成日都想睇下佢做緊咩!



弟婦朋友去完日本旅行送咗呢個手信比臭B,

又當100日禮物喎!



同D禮物影下相先



臭B﹕你哋玩完未呀!



將臭B變成一份禮物,再戴埋D手飾,

佢個樣超唔順!



臭B﹕我唔鐘意呀!


想同佢兩個影張合照,無張三個一齊望鏡頭。


臭B﹕我都有份食~~塊面~~


2 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年12月4日 下午5:04

    臭B 話咁快就100日了, 祝臭B 身體健康, 精靈活潑
    [烈女菲比12/05/2012 11:28:18]幫臭B謝謝壽媽

    回覆刪除
  2. Wakakaka有金鍊又金手鐲,真係名乎其實千金小姐呀!
    [烈女菲比12/09/2012 22:43:53]都係啲親戚送,因為佢係近呢5、6年黎第一個BB,集萬千寵愛於一身,去飲去食飯永遠都比人抱咗去

    回覆刪除