2012年11月18日 星期日

西貢遊


B叔同個細女返黎廿幾日,

爸爸係佢哋臨返美國前想請佢哋食餐飯,

所以去咗西貢食海鮮...


黎過幾次,都無係呢個位置影過相,

唉!影咗一張,菲比就跳咗落黎...



都係咁影安全啲,菲比都放心啲



怕佢樸人、追人或吠人,又想同佢影下相,

唯有綁佢係欄杆到影啦!

點知佢掛住望海...



唔好以為佢好似明星咁比人影相呀!係B叔想影下佢咋!!!



爸爸睇中目標



好大隻蟹,買咗兩盤



B叔一啲都唔怕菲比,仲拖到佢添...



下次唔知幾時先可以一齊影過相啦!

B叔對上一次返香港係成十年前啦!



我同三個B影相,B叔、臭B同埋臭B菲比,

哈哈!臭B未改名前我都成日叫菲比做臭B,

可能佢媽媽聽唔到或者無留意啦!

結果我宜家要改口,不過都成日叫咗菲比做臭B...



臭B越睇越忔人憎,真係好忔佢



個個係度睇下有咩買



我就同菲比影影影,見佢對其他人無咩反應,

放低條拖帶影下相先,又OK喎!



B叔同佢親娘,B叔一出世三叔婆就將佢比咗尾叔公,

所以佢有兩個爸爸兩個媽媽...



好依依不捨的感覺,嗰日D姑姐叫細佬生多一兩個,

比個哥哥都好吖!因為阿哥阿嫂無得生,

所以D親戚成日都叫細佬生個比哥哥,

B叔好大反應,唔好,千祈唔好將BB比人,

幾親都好,坐佢隔離o既叔婆即時兩行眼淚...



菲比第一次坐BB椅



掛住食,仲有D無影到,D海鮮真係好新鮮,

個廚師又煮得好好味,下次都要黎翻呢間,

價錢又合理...



細佬話佢影,B叔係都要自己影,佢話佢睇相都係想睇我哋,

唔通睇自己,要睇自己照鏡都得啦!

仲有幾日先飛,佢已經好唔捨得啦!



呢個叔叔扭D波波好靚,本來想買個比堂妹,

不過好多人等,等咗一陣佢就話唔要...



真係好靚


不過,靚就靚,不過唔知點解覺得好殘忍

1 則留言:

  1. 壽壽, 悠悠, 灰灰2012年12月4日 下午4:56

    你地d海鮮係未艇仔到買架?
    [烈女菲比12/05/2012 11:42:29]係呀!下次我哋一齊去食吖!做廚師煮嘢真係唔差,幾好味,價錢又抵...

    回覆刪除