可能真係因為臭B返黎後細佬無打過佢,
所以菲比對臭B特別好...
無論臭B點郁都好,菲比都唔會咬佢,
如果同一動作係腰腰做就...

每次抱起臭B,菲比都會瞓佢個位,好似怕佢個位會比人瞓咗咁

菲比﹕唔好瞓臭B張床呀!

唔知點解,覺得有DDDDDDDD似樣




成日都瞓係臭B毎身度


原來臭B都捉住菲比









真係好可愛,如果腰腰咁MUM菲比,真係大件事啦!
所以菲比對臭B特別好...
無論臭B點郁都好,菲比都唔會咬佢,
如果同一動作係腰腰做就...

每次抱起臭B,菲比都會瞓佢個位,好似怕佢個位會比人瞓咗咁

菲比﹕唔好瞓臭B張床呀!

唔知點解,覺得有DDDDDDDD似樣




成日都瞓係臭B毎身度


原來臭B都捉住菲比









真係好可愛,如果腰腰咁MUM菲比,真係大件事啦!
2個臭B真係可愛到暈, 尤其係臭豬菲比, 瞓教都要打開個口
回覆刪除[烈女菲比12/11/2012 19:08:33]佢同臭B一齊瞓個口打開得特別大
菲比真係好鐘意BB呀!
回覆刪除[烈女菲比12/13/2012 12:26:42]係呀!可能真係臭B返黎後我細佬就無打佢,所以佢覺得呢個新成員出現令佢安心咗,所以佢好鐘意臭B同好保護佢,一齊出街啲人唔使旨意行近BB車...