第二次同菲比沖涼,
比第一次困難好多,
因為佢宜家大個咗,識得掙扎,
又唔比我同佢吹毛,一見把梳就想咬...
最後千身萬苦先同佢梳洗完,
不過就唔會太乾淨囉!
因為我又唔識唧肛門腺,
又唔識同佢拔耳毛,
又唔識同佢剪指甲,
睇o黎我都係一次自己同佢沖,
一次去寵物店沖好了。

菲比知道自己嗅嗅,
所以要用我件衫墊住瞓
哈!其實唔係囉,我放工返屋企,
諗住換件睡衣同佢沖涼,
點知我一除件衫佢就...

由於今次無人同我影相,
所以得沖完之後依張...

睇下佢手仔d毛都未完全乾透...

依張影到佢好似SNOOPY呀!

菲比宜家我有零食在手就好合作...

點解佢成日都有好多o野諗o既!
沒有留言:
張貼留言