2011年3月4日 星期五

終於打齊三針

本來係三月七日打針的,


不過唔想佢要四個月大生日時又挨針,


所以決定提早幾日同佢去打針。


下個星期我o地可以去街街啦!


第一次打針係欠四日就兩個月


體重係1.24kg


上個月打針係三個月大


體重係2.05kg


今次打針係欠三日就四個月大


體重係2.60kg



下次打針日期係二零一二年三月四日...



今日買咗隻鞋仔比佢...咬!



睇o黎佢都好鐘意,


下次買多幾隻比佢咬...



咬咗好耐,


平時打完針返到屋企都係瞓...


今日就無時停...



企起身先見到我尋日幫佢鏟毛o既地方,


原來咁肉酸,好彩菲比唔合作!


唔比我鏟,最後去咗幫襯寵物店,


如果唔係真係好難想像我會鏟成點!


4 則留言:

  1. Boo & Bell2011年3月7日 凌晨12:56

    你都係o係專一打針ga,我都係
    不過我囡囡病左成個月都仲未好,
    依家5個月都仲未打到第3枝針
    [烈女菲比03/07/2011 20:33:00]係呀!我本來帶菲比去大埔安建打針的,但果時佢未夠兩個月,工作人員又唔話比我聽唔可以打針,又無問我菲比未打得針住仲見唔見醫生,入到去醫生淨係同菲比探下熱就收二佰三蚊,我覺得有d欺騙成份囉!所以上網睇下有咩獸醫好,最後就去咗專一啦!雖然遠d,但我覺得專一D醫生護士都幾好,所以諗住KEEP住比菲比睇專一...

    回覆刪除
  2. Boo & Bell2011年3月7日 清晨5:48

    嘩,淨係探熱都2百3,打枝針都冇咁貴=口=""
    我都覺得專一幾好,我仔仔絕育都係個到做,
    佢地又會打返黎問下佢情況點有冇咩問題咁,幾有愛心
    [烈女菲比03/07/2011 21:58:00]我就係鐘意佢o地會跟進寵物情況...

    回覆刪除
  3. 係喎...我都要預防針^^
    [烈女菲比03/09/2011 18:58:00]Mocha宜家係唔係一年打一針呀!
    係呢?我想問下你知唔知心絲蟲藥係唔係第一次同第二次之間隔一個月,之後就隔三個月食一次...

    回覆刪除

  4. Mocha宜家係一年打一針!瘋狗針就3年一次
    心絲蟲一個月食一次架喎, 杜虫就3個月一次囉
    [烈女菲比03/10/2011 20:29:00]原來我心絲蟲同杜蟲調轉咗,我宜家每個月比菲比食一次杜蟲,心絲蟲就上個月食過一次,人o地話今個月要食多一次,之後就可以三個月食一次...

    回覆刪除