菲比一出世D毛己經鬈鬈的,
有人話佢可以唔使鏟毛,
有人話佢鏟兩次就夠,
一直都煩緊同唔同佢鏟毛好呢?
我有一個毛毛球。
但每次影相都要梳梳頭。
有時又可以扮靚靚。
菲比﹕點解要鏟毛呀!
我唔想鏟毛呀!
都唔理人感受o架!都話唔想鏟毛咯。
攪到人o地咁肉酸。
成隻大頭狗咁。
件衫本來迫爆的,宜家鬆泡泡...
菲比,唔緊要啦!好快會長啦!
到時d毛又會靚d,人見心愛d啦!
唔知幾時會見到佢呢![烈女菲比03/05/2011 08:29:00]哈哈!搵日約埋一齊去coco到,迫爆佢舖頭...
唔知幾時會見到佢呢!
回覆刪除[烈女菲比03/05/2011 08:29:00]哈哈!搵日約埋一齊去coco到,迫爆佢舖頭...