今日帶咗菲比去寵x村沖涼,
平時菲比去開愛x站的,
但阿嫂話寵x村平d,四送一,
所以去試下啦!
點知菲比沖涼時咬人,
我去接菲比時
個店員同我講菲比會咬人,
點解唔早d同佢o地講,
有個員工比菲比咬咗六個牙窿,
我話菲比係第二間沖涼時
人o地話佢好乖,
無同我投訴過佢咬人喎!
所以我都係以為
佢係我在場的時候比交惡...
唉!咁點搞呀!仲係果到買咗套票添,
比QQ又唔同價錢,
唔用又好似浪費咗,
如果係到沖埋果四次的話,
到返愛X站時
會唔會又唔適應而咬人呢?
菲比咬人o既情況好似比較嚴重,
咁我可以點教佢呢?
真係唔知點算好呀!
我真係唔想同佢戴口罩出街﹐
好似好可憐咁...
係屋企我會比佢咁玩的,
但佢唔會咬到我,
只係咬我件衫,唔知會唔會有影響呢?
http://www.youtube.com/watch?v=Hxs6dipqbhg

唔知係唔係我平時咁同佢玩,
所以佢鐘意咬人呢?

菲比,你想唔想以後去街都要戴罩呀!
會好可憐o架!我都唔想咁做呀!
所以你自己要乖d呀!唔好再咬人喇!
要惡d 先得喇,可能你太寵佢呀, 同埋佢第一, 二次開口, 你冇制止佢, 佢就以為佢一驚, 一唔鐘意就可以開口咬人呀.
回覆刪除[烈女菲比03/28/2011 19:13:00]唉!我都知要惡d對佢,但當人o地話比我聽佢咬人時,已經唔知過咗幾耐,無理由打佢o架!我今日特登攞把梳試下佢,點知佢一見到把梳就發狂,E起棚牙!惡到死,我唔理佢,照梳,點知佢真係一啖咬落o黎,但只係痛無牙印,於是我就打佢,要佢落床,佢又跳返上來,我叫佢返落去,佢又知衰跳返落床,平時佢係唔肯的,三十分鐘之後叫佢返上床,佢先敢上o黎,我又攞把梳出o黎,佢又E起棚牙,我又照梳,佢今次無咬,梳咗一陣,佢又發惡,我又趕佢落床...其間我係到諗,佢係愛犬站無咁o既情況,點解係果間又會咁,佢之前憎把梳都未致於咬我,但點解去完果間後會咁,會唔會係人o地見佢唔肯梳毛打佢,佢發惡,所以咬佢,但點都好,佢咬人都係佢唔啱,希望佢唔會有下次啦!
你要惡d 鬧佢, 唔係唔理佢.
回覆刪除[烈女菲比03/29/2011 10:17:00]我都已經比我爸爸叫我做惡人谷啦!佢跟本就唔驚我,佢見我唔到真係好乖o架!所以我都好懷疑果間寵物店有無打過佢...
我想你要讓牠先將好事與梳連想一起, 將梳與食物一起擺在牠面前, 牠一伊起牙, 就收起小食, 如果不依就給牠吃. 令這變成一個遊戲. 半個月就會見效.
回覆刪除再者, 要讓牠知道咬人是不對的, 每次牠咬人, 不論力大力細, 都要罰.
我平時就會掌嘴及罵牠. 直至牠擰開塊面為止才收口.
[烈女菲比03/29/2011 10:26:00]菲比好古惑的,你鬧佢佢會錫你,細個時佢咬人我都已經有彈佢咀仔,但佢一d都唔驚,希望佢大d會好d啦!
如果J2台重播"狗狗週記"的話, 你一定要看.
回覆刪除它教很多教狗手則. 一般人適用.
不過唔知幾時會重播
[烈女菲比03/29/2011 20:33:00]我好少睇J2台o架!如果你知道有的話,可唔可以通知我呀!謝謝!