菲比一向都好痴我,
每日收工返到屋企例必要比佢錫個夠,
如果唔係小便都唔去,
但無諗到我沖涼o既短短廿多分鐘,
佢竟然可以...
門都比佢 抓穿埋...
當我用完電惱預備上床瞓覺,
佢永遠都係快過我,
但佢係坐上我個枕頭囉!
總之我係到用電惱,
佢就係我張床反,
就算離開都唔會超過一分鐘...
菲比,張床到底係我定你o架!
菲比,好喜歡你條脷仔呀!
多d笑笑比我影相啦啦!
菲比﹕我咁樣都好可愛啦!
圓咕碌: 睇唔出菲比咁大力可以抓爛度門~!![烈女菲比04/24/2011 08:06:00]係囉!可能日子有功啦!佢每日都係咁抓,總之我入房又好,入洗手間都好,佢未跟入來就會不停抓個門...
菲比d 指甲係米好尖呢?[烈女菲比04/25/2011 14:30:00]唔係呀!我諗佢以為我會入去好耐,有些心急,所以不停抓不停抓啦!其實果個窿可能係累積返來的,因為由我比佢我一返屋企就可以自由行開始,每日我沖涼佢都不停抓,可能日子有功啦!
丫boo以前又係好鬼痴身,行到邊跟到邊, 但依家佢大個左有性格 ,好多時跟跟下佢會自己走左去, 以前夜晚去廁所佢都會第一時間跟我行, 依家佢會擰個頭望下我都算好ga la 好多時佢望我,我又望住佢睇下佢同唔同我行la, 點知佢望幾眼就伏返低訓攪
圓咕碌: 睇唔出菲比咁大力可以抓爛度門~!!
回覆刪除[烈女菲比04/24/2011 08:06:00]係囉!可能日子有功啦!佢每日都係咁抓,總之我入房又好,入洗手間都好,佢未跟入來就會不停抓個門...
菲比d 指甲係米好尖呢?
回覆刪除[烈女菲比04/25/2011 14:30:00]唔係呀!我諗佢以為我會入去好耐,有些心急,所以不停抓不停抓啦!其實果個窿可能係累積返來的,因為由我比佢我一返屋企就可以自由行開始,每日我沖涼佢都不停抓,可能日子有功啦!
丫boo以前又係好鬼痴身,行到邊跟到邊, 但依家佢大個左有性格 ,好多時跟跟下佢會自己走左去, 以前夜晚去廁所佢都會第一時間跟我行, 依家佢會擰個頭望下我都算好ga la 好多時佢望我,我又望住佢睇下佢同唔同我行la, 點知佢望幾眼就伏返低訓攪
回覆刪除